Escola Pia Tàrrega: L'Energia - Itinerari d'Aprenentatge

L'Energia - Itinerari d'Aprenentatge

Durant el curs 2017-2018 els alumnes de Cicle Superior de Primària han estat realitzant un Itinerari d'Aprenentatge SUMMEM sobre l'energia i el medi ambient. En aquestes línies podeu llegir una breu explicació del procés i els "productes finals" elaborats pels propis alumnes. Aquests productes finals van exposar-se a la Fira del Medi Ambient de Tàrrega dels dies 6 i 7 d'octubre de 2018.

Com podem fer de la nostra casa una llar energèticament més sostenible?
A partir d’una proposta duta a terme per l’Anna Perelló, tècnica de medi ambient de l’ajuntament de Tàrrega, vam realitzar l’itinerari d’aprenentatge sobre l’ús de l’energia i les conseqüències que se’n deriven. Vam realitzar infografies i vídeos on es planteja la problemàtica derivada de l’excés d’emissions contaminants. A la vegada també vam elaborar un petit decàleg amb 10 recomanacions senzilles que podem portar a terme nosaltres com a ciutadans per tal de contribuir en la reducció de les emissions de co2.

INFOGRAFIES

DECÀLEG

CARTELL DEL PACTE D'ALCALDES

Agraïm la col·laboració de l’Anna Perelló en l’impuls del projecte així com la del Carles Domingo i l’Ajuntament de Tàrrega que ens van facilitar posar l’estand a la fira.

Els alumnes participants en aquest Itinerari d'Aprenentatge són:
Biel A., Candela, Jordi A, Silveri, Natàlia, Randolf, Alfry, Bernat, Fàtima, Nerea, Jordi L., Manel, Judit, Santi, Yasmin, Vinyet, Arnau P. Toni, Dayron, Mohssin, Biel S, Àurea, Eudald, Àlvaro, Brithany, Arthur, Camino, Laia, Daniel, Clara, Pol, Reimon, Abril, Alèxia, Jana, Dea, Marc, Ari, Àlex, Oriol, Martí, Isaac, Jan, Arnau S., Suzana, Berta, Lluís, Mireia, Adrià, Dan, Marina i Anna.