Escola Pia Tàrrega: Horaris/Serveis

Per consultar els llistats de preinscripcions aquí

Horaris/Serveis

HORARI ESCOLAR

Infantil i Primària de 9 a 13 i de 15 a 17 h.
ESO 1r i 2n de 9 a 13.30 i de 15 a 17 h.
ESO 3r i 4t de 9 a 13.30 de 15 a 17 h
                Dc  de 8 a 13,30 i de 15 a 17 h.
                Dv de  8.00 a 13.30 h. (tarda lliure)

HORARI DELS SERVEIS
Secretaria i administració:de  8.50 a 13 h i de 14.55 a 18 h (lectius)
Mediateca primària i ESO: de 17.00h. a 18.00h. (dies lectius ).
Permanència infantil,1r i 2n primària:de 8-9 h. i de 17.00 a 19.00 h.
Menjador escolar: de 13.00 a 15.00 h.

SERVEIS

Activitats extraescolars i familiars:( a partir de 3 anys)
La nostra escola entén que les activitats extraescolars complementen la formació i desenvolupament del nen/a. Oferim: aeròbic, esports de pista, teatre, cançons i danses, anglès, bàdminton, estudi assistit
A més, l’AMPA conjuntament amb l’escola, organitza diferents activitats familiars lúdiques-culturals durant el curs escolar.

Acollida i permanència: Les famílies que ho desitgin poden utilitzar aquests serveis de 8 a 9 del matí i de 5 a 7 de la tarda.

Casals: durant les vacances de Nadal, Setmana Santa i en els mesos de febrer, juny, juliol i setembre oferim aquest servei combinant diferents activitats lúdiques i educatives.

Grup MOU-TE: L'equip de pastoral ofereix la possibilitat de participar en tot un conjunt d'activitats relacionades amb la formació humana i religiosa dels nostres alumnes de 4t de primària a ESO.

Menjador escolar: L’escola disposa de cuina pròpia per a l’elaboració del menjar i de menjadors per a cada etapa educativa.

Equip psicopedagògic i d’orientació: Està format per psicopedagogues, mestra d’educació especial  i logopedes per tal d’atendre totes les situacions que requereixin intervencions i/o orientacions, ja sigui directament als alumnes o bé d’assessorament a les famílies.

Natació: Els nostres alumnes realitzen activitat física en medi aquàtic, dins de l’horari escolar a la piscina coberta de la ciutat de Tàrrega.

Associació de Mares i Pares:  L’Associació, a través de la junta i els seus  delegats de curs, col·labora i participa de manera activa en el funcionament de l’escola.

Assistència mèdica: L’escola té signada una assistència mèdica a través de FIATC amb el Centre Mèdic Tàrrega, Avda. Catalunya, 75 de Tàrrega.