Sol de tardor, fulles seques, castanyes i música! Hem celebrat La Castanyada i hem gaudit d’un dia ben diferent i festiu en què l’escola s’ha omplert de colors de tardor, de castanyers i castanyeres (grans i petits), de castanyes, de música i danses… I és que, a Educació Infantil i Primària hem celebrat, un curs més, la Castanyada!
Al llarg de divendres, els diferents nivells hem treballat aquesta festa de tardor.

Els cursos d’educació infantil, hem rebut la visita dels castanyers i castanyeres més grans de l’escola, l’alumnat d’ESO, que ens han explicat contes i amb l’arribada dels marrameus hem ballat al claustre de l’escola. El que ens ha agradat més ha estat poder recuperar les activitats compartides entre nivells. Aquesta vegada, l’excusa per trobar-nos ha estat ben musical.

Els infants de primària hem gaudit també d’activitats típiques de Halloween, des de l’àrea d’anglès.

La Castanyada és la primera de les Festes i Tradicions que celebrem al llarg del curs a l’escola. La celebració d’aquestes festes ens permet descobrir-les, parlar-ne i treballar-les amb l’alumnat.