Escola Pia Tàrrega: Entrar a Educamos Curs 2019-20! 🏫📲

dimarts, 3 de setembre de 2019

Entrar a Educamos Curs 2019-20! 🏫📲

Ja queda poc per a que el curs torni a començar i alguns de vosaltres us haureu trobat que no podeu accedir a Educamos. Cada any amb el canvi de curs és reinicien els inicis de sessió i us heu de tornar a connectar.
En aquesta guia us explicarem de forma pautada que heu de fer per poder-hi tornar a entrar. Aquells que us incorporeu nous si ens vau facilitar tota la informació us han d'haver arribat unes credencials al correu electrònic, en cas contrari passeu per la secretaria del centre.

Si encara no teniu l'aplicació d'Educamos la podeu descarregar a Play Store o a Apple Store:

Si ho busqueu pot ser que us surti l'aplicació antiga, la nova és la que apareix amb el logotip següent:

També podeu accedir directament a Educamos si ho esteu fent des d'un ordinador, els passos són semblants.

Aquests dies a l'escola serà molt complicat atendre les qüestions relacionades amb problemes d'accés a Educamos degut a la venda de llibres i material esportiu. Per a que no hagueu d'esperar, aquesta guia us pot ajudar a resoldre els problemes d'accés que us podeu trobar. Moltes gràcies!

1. Entra a l'aplicació i clica a Continua.
2. Escriu el codi del centre: 613 i clica a Següent.

3. Si te'n recordes, posa l'usuari, contrasenya i clica a Accedir. Si ho has fet correctament i les credencials són vàlides hauries d'haver entrat. En cas contrari continua al pas 4.

4. En cas de  no poder entrar clica a Recupera la contrasenya.

5. En la primera pantalla clica a Continua, en la següent introdueix el nom d'usuari i clica Continua. Si no saps el nom d'usuari que vas posar o no el vas canviar el passat curs, envia un correu a marina.serra@escolapia.cat per a que te'l faci arribar juntament amb una nova contrasenya provisional. Recorda que has de canviar l'usuari i la contrasenya abans de 30 dies o caducarà.

6. Si has introduït correctament el nom d'usuari, has de respondre la pregunta de seguretat que vas posar quan et vas registrar per primera vegada i clica a Continua. Si no saps que vas posar com a pregunta de seguretat, envia un correu a marina.serra@escolapia.cat per a que et faci arribar unes credencials noves amb una nova contrasenya provisional. Recorda que has de canviar l'usuari i la contrasenya abans de 30 dies o caducarà.

7. Si heu seguit correctament tots els passos us donarà la possibilitat de canviar la contrasenya. Llavors només haureu d'entrar amb el vostre nom d'usuari i contrasenya. Si fent tot això no podeu accedir, envia un correu a marina.serra@escolapia.cat per revisar que està passant.

Tornem a remarcar que aquests dies a l'escola serà molt complicat atendre les qüestions relacionades amb problemes d'accés a Educamos degut a la venda de llibres i material esportiu. Per a que no hagueu d'esperar, aquesta guia us pot ajudar a resoldre els problemes d'accés que us podeu trobar. Moltes gràcies!