Escola Pia Tàrrega: Descobrim els minerals dels aliments amb l'Àngels! 🍎🍐🍌🍉🍓🍒 I.A. 1r de Primària SUMMEM

Per consultar els llistats de preinscripcions aquí

dijous, 20 de juny de 2019

Els  nens i nenes de primer de primària vam rebre la visita de l´Àngels Bosch, infermera del CAP i mare de l´escola.

L´Àngels ens va ajudar a descobrir de forma molt aclaridora, tots els minerals que es troben en els aliments i que no sempre en som conscients. A més a més, ens va explicar molt bé la importància de portar una alimentació equilibrada per tenir una bona salut.
Amb ella vam poder acabar d´aclarir moltes coses apreses en el nostre I.A. dels Minerals.

Moltes gràcies Àngels per la teva col·laboració!

Podeu veure les fotografies i els vídeos a Descobrim els minerals dels aliments amb l'Àngels! 🍎🍐🍌🍉🍓🍒 I.A. 1r de Primària SUMMEM