Escola Pia Tàrrega: Celebració de l'Aplec Mou-te!

dijous, 7 de març de 2019

Celebració de l'Aplec Mou-te!

L’Aplec Mou-te és una trobada de nens i nenes, nois i noies i les seves famílies que formen part de l’Escola Pia de Catalunya i que se celebra cada any. Aquest curs, tindrà lloc a Tàrrega el dissabte 23 de març, amb el lema “Iguals i Diferents”
És un dia per passar plegats en família, conèixer persones d’altres Escoles Pies de Catalunya, compartir una estona de joc, celebració i fer un dinar plegats. És per aquest motiu, que ens agradaria comptar amb l’assistència de tots els nens i nenes de l’escola i les seves famílies (Infantil, Primària i ESO).

Us especifiquem l’horari de l’Aplec Mou-te:
9:30 - 10:00 Trobada al Parc de Sant Eloi
10:00 - 10:45 Esmorzar. No cal portar-lo
11:00 - 12:00 Gimcana pel Parc de Sant Eloi amb nens i nenes i les seves famílies, juntament amb alumnes i famílies d’altres escoles.
12:15 - 13:00 Ball i cercavila cap a l’escola a càrrec del Guixanet amb els caps grossos de la nostra ciutat (Guixanet, Rosalia, Guantxo i Pio) i el gegant i caps grossos de la nostra escola.
13:15 Celebració al claustre de l’escola
14:30 Dinar al pati de l’escola. (Entrepans freds i calents a càrrec de la Croissanteria, o macarrons i gelat).
15:30 Ball de Cloenda a càrrec de les alumnes de GyasDance
16:30 Comiat