Escola Pia Tàrrega: Serveis

INFANTIL - PRIMÀRIA - ESO
FIATC Assegurances

ASSISTÈNCIA MÈDICA
L’escola té signada una assistència mèdica a través de FIATC amb el Centre Mèdic de Tàrrega
Centre Mèdic Tàrrega
Avinguda Catalunya, 74-76 baixos
(cal document de l'escola)

SECRETARIA I ADIMINISTRACIÓ
Sònia Bonet
Marina Serra
Veure horaris d'atenció al públic

DEPARTAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Equip format per tal d'atendre totes les situacions que requereixin intervencions i/o orientacions, ja sigui directament als alumnes o bé s'assessorament a les famílies.

Hores convingudes

Cristina Figueras- mestra i psicopedagoga. Coordinadora del Departament (INF, PRIM).
Desiré Pinilla – mestra i pedagoga. Coordinadora del Departament (ESO).
Mireia Sendra – mestra d’educació especial.
Mònica Tribó – mestra, atenció a l’alumnat d’altes capacitats.
Anna Gonzàlez – mestra d’educació especial i logopeda.
Montserrat Casòliva – Psicopedagoga i directora de l’EAP de l’Urgell.
Eva Roig – Logopeda i membre de l’EAP de l’Urgell.
Damià Santamaria – Coordinador de Llengua i Cohesió Social de l’Urgell.
Àngels Adrià – Treballadora social i membre de l’EAP de l’Urgell.
Laura Marimon – Infermera del CAP de Tàrrega.

ALTRES SERVEIS QUE S'OFEREIXEN

MENJADOR ESCOLAR
L’escola disposa de cuina pròpia per a l’elaboració del menjar i de menjadors per a cada etapa educativa.
Servei de 13.00 a 15.00 h

ACOLLIDA MATINAL I PERMANÈNCIA
Les famílies que ho desitgin poden utilitzar aquests servei.
Acollida matinal: de 8.00 a 9.00 h. Permanència infantil i primària: de 17.00 a 18.30 h

NATACIÓ - EDUCACIÓ FÍSICA EN MEDI AQUÀTIC
Els nostres alumnes realitzen activitat física en medi aquàtic, dins de l’horari escolar a la piscina coberta de la ciutat de Tàrrega.

LABORATORI - TALLER
Disposem d'aquests espais per a treballar les ciències experimentals dins de l'horari lectiu.

DEPARTAMENT INFORMÀTIC
Disposem d'un equip informàtic per atendre qüestions del projecte digital a l'ESO (resolució de conflictes dels miniportàtils, instal·lació de determinats programes, revisió, gestió dels miniportàtils de contingència,...).
Veure Departament Informàtic a la web. Poden dirigir-se també al Marc Vendrell.

AULA D'INFORMÀTICA
Els nostres alumnes treballen la competència digital de manera seqüenciada des de P3 fins a 4t d'ESO.

MEDIATECA
Centre de recursos
Horaris: dijous, horari lectiu (veure horaris segons etapa al blog de la biblioteca de l'escola).

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS I FAMILIARS ( a partir de 3 anys)
La nostra escola entén que les activitats extraescolars complementen la formació i desenvolupament del nen/a.
A més, l’AMPA conjuntament amb l’escola, organitza diferents activitats familiars lúdiques-culturals durant el curs escolar.
ENLLAÇ OFERTA ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 15-16
BUTLLETA D'INFORMACIÓ I INSCRIPCIÓ PER ETAPES

GRUP MOU-TE
L'equip de pastoral ofereix la possibilitat de participar en tot un conjunt d'activitats relacionades amb la formació humana dels nostres alumnes de 4t de primària a ESO.

ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES (AMPA - delegats)
L’Associació, a través de la junta i els seus delegats de curs, col·labora i participa de manera activa en el funcionament de l’escola.

INFORMACIONS DES DE L'ESCOLA: