Escola Pia Tàrrega: Servei Tècnic Lenovo - Departament Informàtic

Notícies

Servei Tècnic Lenovo - Departament Informàtic

http://tarrega.escolapia.cat/p/servei-tecnic-lenovo.html


Lenovo ThinkPad 11e (Curs 2014-15)

En cas d'avaria el procediment a seguir és el següent...
  1. Aneu al departament d'informàtica. Intentarem solucionar el problema o restaurar el sistema.
  2. Si no podem, heu de trucar a LENOVO. La seva garantia és de 2 anys, pels següents casos: Trencament del disc dur, la placa base i la memòria, canvi de pantalla per error tècnic, no causat per accident i altres errors de hardware per culpa de problemes tècnics. Fora d'aquestes reparacions Seidor farà un pressupost La bateria té 1 any de garantia. No hi entra el robatori, el trencament de pantalla, cops i caigudes.


LÍNIA LENOVO: 93 546 88 39
Horari: 9:00 a 17:00 de dilluns a divendres (Servei de contestador fora d'aquest horari)

Quan truqueu a Lenovo:
- Us demanaran el número de sèrie (el podeu trobar a la caixa o traient la bateria).
- Us obriran una incidència. Cal apuntar-se el número d'incidència. En cas necessari, amb aquest número d'incidència podreu fer un seguiment de l'estat de la reparació.
- Us enviaran un missatger que recollirà el portàtil. Prepareu el portàtil per al transport (en una caixa, ben embolicat...). Escriviu a l'exterior del paquet les vostres dades i el número d'incidència ben gran.
- Quan estigui arreglat, un altre missatger us portarà el portàtil a casa.

Podeu trobar més informació aquí: Reparació Lenovo Catalunya

3. Durant la reparació, amb el número d'incidència, torneu al departament d'informàtica per veure si podem deixar-vos un portàtil durant el període de la reparació. Aquest portàtil en préstec no es podrà tenir més de 30 dies. 

Aconsellem...
Aconsellem a les famílies que valorin la possibilitat de contractar una assegurança que inclogui el robatori i qualsevol eventualitat (cops, caigudes...).


Si heu de comprar un ordinador nou...
Si heu de comprar un ordinador nou perquè l'avaria és massa cara o per qualsevol altre motiu, veniu al departament d'informàtica.
NO compreu un ordinador nou sense parlar amb nosaltres.
Lenovo ThinkPad Edge E130 (Curs 2013-14)

En cas d'avaria el procediment a seguir és el següent...

1. Aneu al departament d'informàtica. Intentarem solucionar el problema o restaurar el sistema.

2. Si no podem, heu de trucar a LENOVO. La seva garantia és de 2 anys, i inclou les peces, la mà d'obra i el transport necessari. La bateria té 1 any de garantia. No hi entra el robatori, el trencament de pantalla, cops i caigudes.

LÍNIA LENOVO: 93 546 88 39
Horari: 9:00 a 17:00 de dilluns a divendres (Servei de contestador fora d'aquest horari)

Quan truqueu a Lenovo:
- Us demanaran el número de sèrie (el podeu trobar a la caixa o traient la bateria).
- Us obriran una incidència. Cal apuntar-se el número d'incidència. En cas necessari, amb aquest número d'incidència podreu fer un seguiment de l'estat de la reparació.
- Us enviaran un missatger que recollirà el portàtil. Prepareu el portàtil per al transport (en una caixa, ben embolicat...). Escriviu a l'exterior del paquet les vostres dades i el número d'incidència ben gran.
- Quan estigui arreglat, un altre missatger us portarà el portàtil a casa.

3. Durant la reparació, amb el número d'incidència, torneu al departament d'informàtica per veure si podem deixar-vos un portàtil durant el període de la reparació. Aquest portàtil en préstec no es podrà tenir més de 30 dies.

Aconsellem...
Aconsellem a les famílies que valorin la possibilitat de contractar una assegurança que inclogui el robatori i qualsevol eventualitat (cops, caigudes...).

Si heu de comprar un ordinador nou...
Si heu de comprar un ordinador nou perquè l'avaria és massa cara o per qualsevol altre motiu, veniu al departament d'informàtica.
NO compreu un ordinador nou sense parlar amb nosaltres.