Escola Pia Tàrrega: Sortides i Convivències - Educació Primària

Sortides i Convivències - Educació Primària

Durant el curs realitzem diverses sortides relacionades amb els diferents àmbits d'aprenentatge.

A Educació Primària també anem de convivències! Són estades de tres dies en els quals els alumnes tenen l'oportunitat de:

• Fomentar l'autonomia personal, l'autoconeixement i la manifestació de tots els vessants de la personalitat.
  • Conèixer els valors del territori, promovent la identitat cultural dels infants  i joves i el sentit d'arrelament.

Creiem fermament que mitjançant aquestes estades (ja siguin convivències o sortides d’un dia) es promou la curiositat innata dels alumnes, la descoberta naturalística i l'aproximació científica, experimental i vivencial als principals ecosistemes naturals del territori reforçant diverses àrees curriculars del treball a l'aula i ambientalitzant el projecte educatiu del centre. A banda, i no menys important, s’afavoreix la cohesió del grup, el treball cooperatiu.

Aquestes activitats són una experiència única, emocionant i extraordinàriament significativa en el desenvolupament dels infants i joves.