Escola Pia Tàrrega: Orles de P5 i 6è 🎓📜

dijous, 28 de juny de 2018

Orles de P5 i 6è 🎓📜

El passat divendres 15 de juny van tenir lloc les Orles de P5 i de 6è de Primària. Els més grans d'Infantil fan un pas molt important i canvien d'etapa ja que passaran a ser els més petits de Primària. D'altra banda els de 6è de Primària passaran a l'Educació Secundària on s'hauran d'enfrontar a nous reptes.
Durant l'acte hi va haver un parlament del director, es va fer entrega de les orles i els obsequis, a continuació els alumnes van llegir unes paraules d'agraïment cap als mestres, el personal de l'escola i els pares, per acabar van tenir temps de fer-se fotografies per immortalitzar el moment al PhotoCall que teníem preparat.
Esperem poder-vos acompanyar durant la resta de l'escolarització dels vostres fills i que els poguem ajudar a assolir tots els objectius que es proposin.

Podeu veure un recull de fotografies a Orles de P5 i 6è 2018