Escola Pia Tàrrega: Orles de 4t d'ESO - Promoció 2018 🎓📜🎉

divendres, 29 de juny de 2018

Orles de 4t d'ESO - Promoció 2018 🎓📜🎉

El passat 22 de juny vam celebrar les Orles de 4t d'ESO, amb aquest acte es dóna per finalitzada una etapa que per molts va començar a P3 a la nostra escola i alguns altres s'han anat incorporant al grup i tots junts han arribat fins aquí.
Va ser un acte festiu, tots els nens i nenes anaven molt elegants i apunt per l'ocasió, en primer lloc hi van haver una paraules del director tot recordant-los la trajectòria que han tingut en tots aquests anys, a continuació les tutores van parlar sobre cadascun d'ells definint-los i fent veure quines eren les seves expectatives de futur.
Llavors es va procedir a l'entrega d'orles on un a un tots els alumnes van anar pujant a l'escenari per recollir la seva orla i fer-se una fotografia amb la família.
Després d'això els alumnes ens vam obsequiar amb un ball sorpresa que havien preparat i van llegir unes paraules que tenien preparades recordant el seu pas per l'escola i a cadascun dels mestre i professors que han tingut al llarg de la seva etapa a l'escola. També els pares els hi havien preparat un obsequi per cadascun d'ells que de ben segur que utilitzaran i un detall pel personal de l'escola.
D'aquí vam passar a visualitzar un vídeo resum de tot el curs, recordant moment divertits, intensos, complicats, una mica de tot com no pot ser d'una altra manera!
Per acabar van fer-se fotografies divertides al fotocol entre ells, amb la família, inclús amb algun professor que de ben segur trobaran a faltar! Després un sopar tots junts al mateix claustre de l'escola, el vídeo del viatge a Londres i una sorpresa final en forma de focs artificials.
Des de l'escola esperem que us haguem ajudat a créixer com a persones i acadèmicament i estigueu preparats pels reptes que haureu d'afrontar a la vida. Us trobarem a faltar! Recordeu que aquesta serà sempre casa vostra!

Podeu veure un recull de fotografies d'aquest acte a Orles de 4t d'ESO - Promoció 2018