Escola Pia Tàrrega: Final de Campanya i comiat de 4t d'ESO ♻🙋‍♀🙋‍♂

dijous, 28 de juny de 2018

Final de Campanya i comiat de 4t d'ESO ♻🙋‍♀🙋‍♂

Quan s'acaba el curs és moment de reflexionar com ha anat el curs i també per dir adéu a aquells que el proper curs faran un pas endavant i ja marxen de l'escola per afrontar nous reptes!
El lema d'aquest any era Recicla't, un lema que ens ha servit per donar sentit a totes les activitats que hem fet durant el curs, reciclar-se no només vol dir tirar les deixalles en el lloc corresponent sinó també a nivell personal adaptar-se a l'entorn, als companys, canviar aquelles actituds que creiem que no ens ajuden, és a dir, reciclar-nos com a persona.
En aquest acte i continuant amb la dinàmica vam començar amb els consells pel proper curs, cada classe ha realitzat una sèrie de consells que han guardat en un pot pels alumnes que vindran, el primer dia de curs obrirem aquest pot i els llegirem tots plegats per començar el curs amb bon peu i ben aconsellats!
A continuació es va repartir un diploma d'agraïment a tots els monitors del MOU-TE que han fet possible que tiri endavant i els premis al grup de l'Escape Room que va poder sortir més ràpid, organitzat pels alumnes d'ATAC.
Per acabar vam tenir el comiat dels alumnes de 4t d'ESO, són els grans i han de començar a caminar fora de la nostra escola. Com sempre va ser un acte emotiu, amb llàgrimes ja que alguns d'aquests alumnes porten 13 anys a l'escola i és un canvi difícil de fer. Segur que se'n sortiran amb tot allò que es proposi.

Podeu veure les imatges de l'acte a Final de Campanya i comiat de 4t d'ESO