Escola Pia Tàrrega: Activitat de cloenda del Grup MOU-TE 🙅‍♂🙆‍♀💁‍♂🙋‍♀

dimecres, 27 de juny de 2018

Activitat de cloenda del Grup MOU-TE 🙅‍♂🙆‍♀💁‍♂🙋‍♀

Durant tot el curs, els alumnes i monitors que formem part del Grup Mou-te, ens trobem cada setmana els divendres. Junts hem passat molts bons i divertits moments en què hem compartit estones de joc, de reflexió, de manualitats,...per tal de concloure el curs, vam fer una dormida a l’escola. Quina emoció dormir a l’escola i poder passejar-nos de nit amb llanternes tot fent diferents jocs i gimcanes organitzades pels mateixos nens i nenes del Grup Mou-te. Va ser una molt bona i divertida manera de fer el tancament del curs i esperar amb il·lusió tornar a començar l’any vinent. Moltíssimes gràcies als monitors i monitors que setmanalment heu destinat una estona del vostre temps lliure per acompanyar-nos a través del joc.

Responsable Grup Mou-te

Podeu veure més imatges de la cloenda en aquest enllaç Cloenda Grup MOU-TE 2018