Escola Pia Tàrrega: Recicla Cultura

dimecres, 18 d’abril de 2018

Recicla Cultura

Aquest any tornem a participar a la iniciativa RECICLA CULTURA, organitzada per la Fundació Servei Solidari.
El repte que es proposa aquesta iniciativa és col·laborar en l’alfabetització de persones en risc d’exclusió social.
Des de l’escola recollirem llibres que es trobin en bon estat, els revisarem i classificarem per edats i temes i el dia dels Jocs Florals els alumnes del Mou-te els posaran a la venda a un preu simbòlic.

Recordeu tenir en compte que:
  • Els llibres han d'estar en bon estat.
  • No podeu portar volums d'enciclopèdies ni llibres de text.
  • Podeu portar llibres infantils, novel·les juvenils, d'adults, clàssics, còmics, etc.
Els diners recollits seran destinats a la Fundació Servei Solidari, concretament, a becar els diferents cursos de català, castellà i alfabetització per a persones en risc d’exclusió social. Podeu veure’n més informació a la pàgina web www.reciclacultura.org
Esteu tots convidats a col·laborar en l’activitat amb la compra d’un d’aquests llibres al claustre de la nostra escola durant tot el dia de Sant Jordi.

Gràcies per la vostra col·laboració!