Escola Pia Tàrrega: Jocs Florals i Sant Jordi 2018 🌹📖

dimecres, 25 d’abril de 2018

Jocs Florals i Sant Jordi 2018 🌹📖

El  dilluns, 23 d’abril, aprofitant que era la Diada de Sant Jordi, es va celebrar la festa dels JOCS FLORALS. Durant tot el dia es van dur a terme un seguit d’activitats.

Vam començar amb la presència del nostre convidat a la festa, en JOAN SORRIBES. És un jove amb síndrome de Down de Lleida i amb força experiència com a actor. Ha participat en teatre, de reporter i com a actor a diferents pel·lícules, sèries i curtmetratges.

En Joan va passar, en primer lloc, per les classes d’Infantil. Després amb els alumnes de Primària va parlar de la seva trajectòria tant acadèmica com professional i finalment, van ser els alumnes de Secundària que el van entrevistar. Va ser un acte emotiu i sobretot enriquidor on vam poder veure el curtmetratge Para Volar on ell n'és un dels protagonistes. Quan es va acabar l’entrevista, hi va haver la part més artística i literària de la festa, la recitació dels poemes guanyadors. I en Joan va ser l’encarregat d’entregar els premis als alumnes d’ESO, juntament amb en Jordi Roig.

A la tarda, hi va haver els JOCS FLORALS, tant de Primària com d’Infantil, on es van llegir les poesies guanyadores de cada curs, algunes recitacions i la ballada de danses tradicionals.

En diferents moments del dia també van tenir lloc altres activitats:
  • L’intercanvi de llibres 1x1, per tal de fomentar la lectura.
  • Participació en el  “Recicla Cultura”, contribució solidària d’1 o 2€ per adquirir un llibre usat organitzada per la Fundació Servei Solidari.
Des d’aquí volem felicitar a tots els participants a la festa i a tots els guanyadors i guanyadores dels poemes.

Els guanyadors van ser:
  • 3r de Primària: Quim Corbella, Mariona Pagès i Paula Llaudet.
  • 4t de Primària: Zhuoyue Ye, Max Farré i Marta Salat.
  • 5è de Primària: Ari Miranda, Oriol Polo i Marina Valls.
  • 6è de Primària: Àurea Segura, Fàtima Garcia i Nerea Gili.
  • 1r d’ESO: Guifrè Palou, Enric Jaumejoan i Sara Bautista.
  • 2n d’ESO: Ferran Salat, Clàudia Marsà i Robert Zaragoza.
  • 3r d’ESO: Ares Inglada, Martina Jaumejoan i Lluc Serés.
  • 4t d’ESO: Glòria Estadella, Aniol Médico i Marina Fonoll.
Moltíssimes felicitats!