Escola Pia Tàrrega: Glòria Estadella guanya el 1r Premi Narració del 12è Concurs Sambori Òmnium 🥇📝

dimecres, 11 d’abril de 2018

Glòria Estadella guanya el 1r Premi Narració del 12è Concurs Sambori Òmnium 🥇📝

El passat divendres, 6 d’abril es va  celebrar la 12a edició dels Premis Sambori Òmnium 2018 de narrativa de la Demarcació Terres de Ponent al Servei Educatiu de l’Urgell a Tàrrega, en la qual Glòria Estadella (alumna de 4t d’ESO) ha obtingut el primer premi de la seva categoria (3r i 4t d’ESO).

La Glòria va participar amb la narració “Déus i Peons”, una bonica història carregada de pensaments filosòfics. Ha estat escollida com a guanyadora de la categoria de 3r i 4t d’ESO. Ara, només ens cal desitjar-li molta sort per a la gran final de Catalunya, que se celebrarà  el proper 25 de maig a Barcelona.

El Premi Sambori abasta el conjunt de territoris de parla catalana i té com a objectius promoure la participació en un projecte comú d’alumnes i centres, fomentar l’ús i prestigi del català en l’àmbit escolar tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres.

Volem agrair també la participació de la resta d’alumnes de la nostra escola. No deixeu mai d’escriure ni d’imaginar!

ENHORABONA i et desitgem moltíssima sort en la final del premi Sambori Òmnium Catalunya, Glòria!