Escola Pia Tàrrega: El Gran Teatre del Liceu i el Gòtic de Barcelona

dijous, 16 de novembre de 2017

El Gran Teatre del Liceu i el Gòtic de Barcelona

El dimecres 15 de novembre l'alumnat del Cicle Superior de Primària de l'escola van anar d'excursió al Gran Teatre del Liceu i edificis i monuments més emblemàtics de la ciutat de Barcelona.

L'alumnat va poder visitar les sales més importants del Gran Teatre del Liceu i del Cercle del Liceu, al mateix temps que se'ls explicava la seva història antiga i recent. També van poder veure i observar alguns dels quadres Modernistes de Ramon Casas que es conserven en aquest edifici i que van ser transgressors per la seva època.
Després de la visita inicial l'alumnat va fer una ruta pels carrers del barri Gòtic i Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera (El Born), on van poder veure-hi els edificis i monuments més importants. En destaquen el Palau de la Generalitat, l'Ajuntament de Barcelona, la Catedral de Barcelona, el Palau de la Música, l'església de Santa Maria del Mar, el Fossar de les Moreres, el Mercat del Born, el Zoo, el Parlament i el parc de la Ciutadella. En tots aquests indrets els mestres van fer-los una explicació oral que els va permetre entendre'n la seva història i ús actual.

Podeu veure més fotografies de la visita i excursió a l'àlbum de fotografies de l'escola