Escola Pia Tàrrega: Celebrem la Castanyada a l'escola! 🌰

dimarts, 7 de novembre de 2017

Celebrem la Castanyada a l'escola! 🌰

El passat dimarts vam celebrar la festa de la castanyada a la nostra escola!

Els més petits de la casa van gaudir fent panellets, escoltant els contes de tardor que els hi van explicar els alumnes de 4t d'ESO i ballant amb el Marrameu. També veient quins són els fruits de la tardor i finalment menjant castanyes i panellets. Podeu veure'n algunes fotografies:

Per altra banda els alumnes de primària i secundària van gaudir un dia de Castanyada i Halloween, durant el matí els de 4t d'ESO van organitzar un passatge del terror per a tots aquells que tinguessin ganes de passar por! I els de 6è de Primària es van dedicar a recórrer les classes fent el tradicional "Trick or Treat"! Al migdia hi va haver una jornada gastronòmica diferent al menjador. A la tarda tots van menjar castanyes i panellets! Teniu les fotografies de totes les activitats: