Escola Pia Tàrrega: Comunicat de la Unió de Religiosos de Catalunya signat per Escola Pia de Catalunya

divendres, 18 d’agost de 2017

Barcelona, 17 d’agost de 2017

Comunicat de la Unió de Religiosos de Catalunya
signat per Escola Pia de Catalunya.

La Unió de Religiosos de Catalunya (URC) està consternada per l’atemptat que ha colpejat el cor de Barcelona.

L’acció perpetrada amb una furgoneta ha segat la vida de 13 persones i ferit de gravetat més de 50. Però són moltes més que han estat sacsejades per aquest acte terrorista: els testimonis directes, els que se n’han pogut escapar, els qui han acollit en els seus locals els qui fugien cercant refugi, els qui han atès les víctimes i sobretot els familiars dels afectats. Barcelona i el món es troben corpresos.

La Unió de Religiosos de Catalunya (URC) que representa totes les congregacions religioses presents al nostre país, expressa la seva condemna radical per aquest i qualsevol acte terrorista; el seu condol als familiars de les persones que han perdut la vida i el desig que tots els afectats trobin la força i l'escalf que els permeti refer les seves vides.

Expressem també el nostre compromís, des de cadascuna de les nostres institucions i comunitats, de continuar sent constructors de pau i de concòrdia i oferir l'ajuda que calgui. Creiem profundament que l'amor, la justícia i la pau són molt més forts que l'odi, la violència i la destrucció. Així doncs, des de la fe, continuarem pregant i treballant per generar l’harmonia que ens permet conviure plegats sense que ningú temi a ningú.

Unió de Religiosos i Escola Pia de Catalunya