Escola Pia Tàrrega: XIII GIMCANA LINGÜÍSTICA DE L’URGELL

dimecres, 3 de maig de 2017

XIII GIMCANA LINGÜÍSTICA DE L’URGELL

El dijous, 27 d’abril a les 10.30h a l’Ateneu de Tàrrega es va dur a terme la XIIIa Gimcana Lingüística de l’Urgell, en la que hi participen tots els alumnes de 2n d’ESO dels diferents instituts de la comarca: INS Lo Pla d’Urgell (Bellpuig), INS Ribera del Sió (Agramunt), INS Manuel de Pedrolo, INS Alfons Costafreda, Escola Sant Josep i L'Escola Pia.
Després de 4 setmanes de proves a la classe de 2n d’ESO de la nostra escola, van quedar guanyadors, el grup format per MARTA COTS, ANIOL MÉDICO, MARC PELEGRÍ i JOSEP VILALTA. Aquests són els que es van enfrontar a la final amb els guanyadors dels altres instituts.
La gimcana és un concurs de llengua molt divertit i sobretot enriquidor. De tots els participants a la final  ha quedat en primer lloc, l’Institut Manuel de Pedrolo. L’Escola Pia va quedar en segon lloc, només a un punt del grup guanyador.

FELICITEM ALS NOSTRES PARTICIPANTS!

Podeu veure alguna fotografia més a: XIII GIMCANA LINGÜÍSTICA DE L’URGELL Escola Pia Tàrrega