Escola Pia Tàrrega: SERUNION CELEBRA EL SANT JORDI REGALANT EL LLIBRE “Noa & Max i el misteri de les pastanagues”, ALS ALUMNES DEL MENJADOR.

dijous, 20 d’abril de 2017

En nom de Serunion, volem compartir amb els alumnes de l’Escola Pia de Tàrrega el llançament del nou llibre “Noa & Max i el misteri de les pastanagues”, un conte infantil amb el que es pretén  apropar als més petits la importància d’adoptar hàbits saludables i un estil de vida actiu.
Després de l’èxit de l’any passat amb el llançament del llibre “Avui dino al cole”, del que Serunion va repartir més de 85.000 exemplars a tota Espanya, aquest any i amb motiu de la Diada de Sant Jordi, la companyia edita una nova aventura, amb nous protagonistes -Noa i Max- que hauran  de resoldre el misteri de les pastanagues desaparegudes a l’hort dels seus avis, descobrint també l’origen de molts aliments.
Amb aquest conte,  Serunion pretén facilitar una eina didàctica i divertida que potenciï els llaços de col·laboració entre les famílies i l’entorn escolar amb la finalitat de treballar conjuntament cap a un estil de vida saludable entre els nens i nenes. Així mateix, el llibre fomenta els valors que Serunion transmet a través del seu projecte educatiu com són: el respecte, la educació i la convivència.