Escola Pia Tàrrega: Celebrem el DENIP

dijous, 2 de febrer de 2017

Celebrem el DENIP

El passat dilluns dia 30 de gener vam celebrar tota l'escola unida el DENIP, el dia escolar de la no violència i la pau. Un representant dels alumnes, el personal de l'escola i dels professors va llegir el manifest i seguidament vam desplegar la pancarta realitzada per tots els alumnes de l'escola. No va faltar en l'acte la cançó de la campanya d'enguany "amics per sempre".
Podeu llegir el manifest seguidament i veure m és imatges de l'acte a l'àlbum de fotografies del DENIP 2017.

COMPTA AMB MI PER FER LA PAU!
Fer la pau no està mai en mans d’una persona sola: és una feinada massa gran per a algú sol. Ho hem de fer entre tots. Per això ens diem els uns als altres: «Compta amb mi per fer la pau».

Avui, cadascú de nosaltres fem un compromís ferm: «Compta amb mi per fer la pau», a casa, al carrer, a l’escola, amb els amics i amigues, amb els que no coneixem, però que són persones com nosaltres.
Per fer la pau, una tasca tan necessària, no sobra ningú, tothom és necessari. Per això volem que presideixi la nostra escola aquesta pancarta amb el lema: «Compta amb mi per fer la pau».