Escola Pia Tàrrega: Primera Trobada de Natació per a escolars de l'Urgell

dilluns, 16 de gener de 2017

Primera Trobada de Natació per a escolars de l'Urgell

El passat dissabte 14 de gener al matí a les Piscines Cobertes Municipals, el Club Natació Tàrrega i el Consell Esportiu de l’Urgell van organitzar la Primera Trobada Escolar de Natació de l’Urgell.

Els nens i nenes de l’escola  que es van apuntar, van poder gaudir d’un matí de curses dels estils de crol, esquena i braça i després proves de  relleus. Aquestes curses es van anar combinant amb  activitats  jugades a l’aigua com jocs amb pilotes, màrfegues, aros, etc...
Unes hores divertides i saludables a l’aigua, on a l’acabar es va fer entrega dels diplomes a tots els participants!

Felicitats a  la Blau Tosquella, el Pau Martí, la Jana Guasch, la Jordina Caparrós, l’Adrià Torralba, el Jan Sánchez, l’Eudald Tosquella, la Jana Liang,  la Cesca Caparrós,  la Carla  Esteve i la Cloé Tarragó per participar-hi!

Podeu veure totes les fotogracies a 1a Trobada de Natació per a escolars de l'Urgell