Escola Pia Tàrrega: Obres Carrer Urgell - Canvi Entrades i Sortides

dimecres, 11 de gener de 2017

Obres Carrer Urgell - Canvi Entrades i Sortides

Benvolgudes famílies, des de l'ajuntament ens han comunicat que a partir d'aquest dijous 12 de gener, és tallarà l'accés al carrer Urgell com a conseqüència de les obres que es duran a terme tot el segon trimestre.

A nivell organitzatiu, les entrades i sortides de l'escola queden de la següent manera:

Primària
Entrada a les 9'00 h i 15'00 h: es farà per la porta principal (Plaça Carles Perelló) sense els pares, els alumnes passaran pel claustre i aniran a la pista per fer les files, seguidament pujaran a les aules.

Sortida a les 13'00 h i 17'00 h: de les aules baixaran a la pista amb el mestre que hi hagi a l'aula en aquell moment i s'adreçaran al claustre respectant les files fins que els vinguin a recollir els pares. Agrairíem que els pares no us espereu al vestíbul i aneu al claustre a buscar al vostre fill/a ja que es un lloc de pas i es queda col·lapsat ja que també hi ha la sortida dels alumnes d'infantil.

ESO
L'entrada i la sortida no presenta cap canvi, ho continuaran fent pel carrer capellans al qual hi accediran pel carrer Sant Joan, no pel carrer Urgell com feien fins ara.

Esperem la vostra col·laboració per al bon funcionament.

Podeu trobar tota la informació sobre aquestes obres a la web de l'Ajuntament de Tàrrega:

Salutacions