Escola Pia Tàrrega: TV Pia a la Presentació del SUMMEM!

dijous, 22 de desembre de 2016

TV Pia a la Presentació del SUMMEM!

Benvinguts de nou al nostre canal audiovisual, TV Pia.
En aquesta emissió podreu veure un resum de l’acte de presentació del projecte SUMMEM a Tàrrega. Un acte que va ser molt interessant i, donada la seva importància i demanda de moltes persones, hem penjat, també  enllaçat a la notícia el vídeo on podreu veure l’acte sencer. Us convidem a veure’l i gaudir-ne novament.
Aprofitem la rellevància d’aquesta emissió per presentar-vos el Logo de la nostra televisió, logo guanyador entre els molts que es van presentar al concurs. L´autor és l’alumne Oriol Gabernet que, actualment, cursa 2n d’ESO. El felicitem!
Aquests logos, realitzats pels nostres alumnes, ens va reafirmar que a la nostra escola hi ha petits grans artistes! Gràcies a tots per la vostra participació!

El projecte de TV Pia és un projecte audiovisual no professional que es desenvolupa gràcies al suport de la direcció, professorat i col·laboració d’alumnes. Aprenem alhora que realitzem el projecte. Informar, al mateix temps que experimentar, ensenyar, i educar, d’allò que passa a casa nostra, a la nostra ciutat i, si s’escau, a nivell de comarca, engrescant als nostres alumnes a participar de la realització i producció d’un canal audiovisual  és el nostre objectiu.