Escola Pia Tàrrega: Visitem l'orgue de la Parròquia de Sta. Maria de l'Alba.

dimarts, 8 de novembre de 2016

Visitem l'orgue de la Parròquia de Sta. Maria de l'Alba.

Un any més, els alumnes de cinquè de Primària, van poder gaudir de la classe didàctica que el músic targarí, el Sr. Àngels Sans, els va oferir amb l'orgue de la Parròquia Sta. Maria de l'Alba. La seva filla, Marta Sans, va acompanyar-lo amb cant, interpretant obres com el Cant dels Ocells, el Fantasma de l'Òpera i Em dónes Força. El Sr. Josep Castellà, ens va fer una explicació sobre la història de la Parròquia i els orígens de l'orgue de la nostra ciutat.
Des d'aquí, els volem donar les gràcies per la seva dedicació de manera desinteressada i felicitar-los per la classe didàctica i concert que ens van oferir.

Podeu veure les imatges d'aquesta visita a Fotografies visitem l'orgue de Sta. Maria de l'Alba.