Escola Pia Tàrrega: Celebració de Sant Josep de Calassanç

dimecres, 30 de novembre de 2016

Celebració de Sant Josep de Calassanç

El passat divendres 25 de novembre, vam cel·lebrar l'aniversari de Sant Josep de Calassanç. Vam començar amb una xocolatada per a tothom i a continuació es donava l'inici a l'acte principal d'aquest dia, la Cadena Humana per tancar la campanya solidària Treu-te 1Kg!
Vam mobilitzar tots els alumnes, juntament amb familiars i professors, per fer una gran cadena que anava des de l'escola fins a la parròquia de Tàrrega. Des dels més petits als més grans, tots van participar per fer arribar els 662 kilograms d'aliments i altres productes destinats a Càritas de la nosta ciutat. Va ser una activitat que demostra una vegada més que tots junts podem fer coses importants i creiem que és una bona manera de viure la solidaritat i passar-ho bé al mateix temps.

Notícia de TàrregaTV: L’Escola Pia de Tàrrega recull 662 Kg d’aliments amb la Cadena d’Aliments Solidaris.