Escola Pia Tàrrega: Presentació de la campanya 2016-17. Compta amb mi!

dijous, 27 d’octubre de 2016

Presentació de la campanya 2016-17. Compta amb mi!

Com fem cada 2 anys, tota l'Escola Pia de Tàrrega vam anar a celebrar l'inici de campanya al Molí de la Roda, una masia dels segles XVI–XVII.

Els alumnes d'infantil, 1r i 2n de primària van anar amb autocar fins al monestir.

La resta d'alumnes van arribar amb tren a l'estació de Sant Martí de Sesgueioles preparats per a fer una bona caminada. Els més grans, van parar al monestir per ajudar a portar als més petits. Així vam continuar caminant tots junts fins al Molí de la Roda; tot fent una gimcana amb peces amagades pel camí.

Un cop allà vam passejar i jugar pels voltants. En acabar, vam entrar tots a escoltar la xerrada de l'Andreu Trilla; qui sempre ens explica històries motivadores i anècdotes interessants. Després, els de 4t d'ESO ens van preparar un joc: amb les peces que vam anar trobant, vam formar uns puzles dels lemes dels anys anteriors fins ara. Quins records! També ens van passar les cançons que corresponien a cada any. I llavors... Tots estàvem preparats per saber el nou lema d'aquest curs.

Alguns alumnes portaven lletres, globus i mocadors de colors. La persona més gran de l'escola, juntament amb la més petita van mostrar a tots quin seria l'eslògan i la música del curs 2016-2017: COMPTA AMB MI! La música era «Amigos para siempre» dels Manolos. Ens van donar unes corones i tots junts vam ballar al ritme de la cançó. Més tard vam anar a fer-nos la foto al mateix lloc de cada curs.

A dinar! Quina gana teníem després de la caminada! Quan vàrem haver acabat, vam jugar una mica més i... A tornar-hi! Els d'ESO van ajudar altre cop als d'Infantil; que ja estaven cansats. Un cop al monestir van marxar amb autocar; i la resta a caminar fins l'estació; on el tren els esperava per anar cap a casa.

Alba, Imma, Adrià i Pol 3r d'ESO

Podeu veure totes les fotografies d'aquest dia a Fotografies Presentació de la Campanya curs 2016-17

I un video resum de l'acte