Escola Pia Tàrrega: Activitats Extraescolars

dijous, 13 d’octubre de 2016

Activitats Extraescolars

Un cop arribat l'Auxiliar de llengua Anglesa, Jordan L, ja tenim en marxa totes les Activitats Extraescolars.

Podeu veure totes les fotografies al següent enllaç: Inici Activitats Extraescolars 2016-17

Finalment, són molts els alumnes inscrits a les Activitats Extraescolars de l'Escola aquest curs 16-17. Un total de 102 alumnes repartits de la manera següent:
- 4 grups d'Aerojazz-Hip/Hop de 58 nens i nenes.
- 1 grup de Música a Educació Infantil
- 2 grups d'Anglès. El de Conversa en Llengua Anglesa de Primària i el Taller d'Anglès a Infantil amb el Jordan.
- 2 grups de Patinatge. El d'infantil i el de Primària.
- 1 grup de Multiesport.
- 1 grup de Futbol-Sala.
- 1 grup d'Aloha Mental Arithmetic, amb dos nivells diferents.
- 2 grups de Robòtica. El de 1rs Enginys a Infantil i el de Robòtica a Primària.
- I el grup Mou-te de l'escola.

* CAL TENIR PRESENT:
- A Juguem a ballar (Aeròbic-Jazz) de P3-P4-P5 NO HI HA MÉS PLACES DISPONIBLES( llista d'espera).
- A Aeròbic-Jazz de 1r-2n de primària NO HI HA MÉS PLACES DISPONIBLES( llista d'espera).

- Per la resta d'activitats, si voleu provar-les i apuntar-vos podeu passar per secretaria o enviar un correu a: joana.gabarro@escolapia.cat