Escola Pia Tàrrega: Sol·licitud de beques per a suport educatiu curs 2016/2017

dilluns, 5 de setembre de 2016

Sol·licitud de beques per a suport educatiu curs 2016/2017

Recordeu que es famílies interessades en sol·licitar la beca per ajuts per alumnes amb necessitat específica de suport educatiu finalitza el proper 29 de setembre de 2016.

Va dirigida a alumnes d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, batxillerat, cicles formatius de grau mitjà o superior, ensenyaments artístics professionals, formació professional bàsica o programes de formació per a la transició a la vida adulta, que presenten una necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de la conducta (inclosos els TDAH) o a causa de les seves elevades capacitats intel·lectuals.

Per qualsevol dubte o aclariment us podeu dirigir al CRP de l'Urgell o a l'EAP.