Escola Pia Tàrrega: L’Escola Pia de Tàrrega participa a la final nacional de la World Robot Olympiad Spain a Logroño.

dimecres, 14 de setembre de 2016

El passat dissabte 10 de setembre un equip d'alumnes de l'escola va participar a la Final National World Robot Olympiad Spain 2016. L'assistència en aquest torneig van aconseguir-la el passat 9 de juliol a Lleida, on van quedar primers classificats de la seva categoria, Regular Elementary.
La final va ser molt emocionant, amb nervis i il·lusió, durant les cinc rondes en les que es va dividir tota la jornada. Hi va participar un total de 15 equips d'arreu de l'estat espanyol.
L'equip de l'escola PiaRobot, format pels alumnes Marta Carrera, Marc Clarissó i Zhuoran Ye, ha gaudit de l'experiència i ha deixat el llistó ben alt, aconseguint la setena posició en la seva categoria.
El repte consistia en localitzar i recollir un conjunt de residus en el tauler marcats per cubs vermells, aquests s’havien de substituir per cubs blaus i deixar els vermells en una zona groga de descàrrega. L’equip va ser capaç de muntar i programar el robot per a fer el repte plantejat, tot i això, no va poder guanyar la disputada final.
Els dos primer finalistes aniran a la final mundial que tindrà lloc a Nova Delhi, enhorabona a tots ells. El primer classificat va ser l’equip “LowBattery” de Madrid i el segon “RecRobot” d’Andorra.
Què en pensa l'alumnat d'aquesta experiència?
"He après robòtica i a treballar en equip" Zhuoran
"He après a treballar en equip i aprendre dels errors" Marc
"M’ha ajudat a tenir més paciència i a treballar en equip” Marta.
També volem agrair al Miquel, un amic de Vallbona, que ha vingut a ajudar-los durant els dies d'entrenament.

Moltes gràcies a tots quatre per l'esforç i dedicació!

Podeu veure totes les imatges a World Robot Olympiad Final Spain 2016 - Logroño.