Escola Pia Tàrrega: Orles de 4t d'ESO

dilluns, 20 de juny de 2016

Orles de 4t d'ESO

El passat divendres 17 de juny a les nou de la nit vam celebrar al claustre de la nostra escola, el lliurament de les Orles de 4t d'ESO. Va ser un acte molt emotiu on els més grans de l'escola ens van dir adéu. Per alguns han estat 13 anys de la seva vida amb nosaltres, on esperem que hagin crescut com a persones i en coneixements.
Durant l'acte hi va haver el parlament del director, es van lliurar les orles a cadascun dels alumnes, les tutores van fer el discurs per cadascun dels alumnes, vam fer una parada per sopar, llavors els alumnes van fer el seu discurs on van lliuar una medalla a cada professor amb una característica concreta, a continuació els pares van dir unes paraules i també van lliurar un obsequi individualment, per acabar vam veure els videos fabulosos de les tutores, que resumeixen tot el curs i el viatge a Londres.
Esperem que no sigui un adéu sinó un fins aviat!

Podeu veure totes les fotografies en els següents enllaços: