Escola Pia Tàrrega: Convivències ESO - Sant Carles de la Ràpita

Notícies

dimarts, 21 de juny de 2016

Convivències ESO - Sant Carles de la Ràpita

Els passats 15, 16 i 17 de juny els alumnes de 1r, 2n i 3r d'ESO van anar de convivències a Sant Carles de la Ràpita.
Vam sortir el dimecres a les 9 del matí de l'Estació d'Autobusos de Tàrrega direcció a la província de Tarragona, un cop a Sant Carles de la Ràpita, ens van rebre els monitors per fer l'acomodament a l'Hotel i cap a dinar que després tocava hissar les veles i sortir a navegar.
Després d'això alguns van aprofitar per estrenar la temporada de platja i al tornar a l'hotel per capbussar-se a la piscina. Al vespre després de sopar, vam fer un joc de nit organitzat pels monitors i ja va ser moment de tornar a les habitacions i descansar.
Al segon dia estava pensat per passar-lo tot el dia en bicicleta, vam poder fer una visita guiada al Parc Natural del Delta de l'Ebre fent alguna que altra parada per remullar-nos a la platja. En tornar vam aprofitar la piscina per refrescar-nos i a la nit vam anar a la discoteca de l’hotel a ballar entre grans i petits!
L’últim dia un cop havent esmorzat i amb les maletes fetes, vam aprofitar el matí per anar amb piragua pel riu Ebre i així culminar les convivències d’aquest any.
Si voleu veure totes les fotografies, entreu a la galeria de Convivències ESO – Sant Carles de la Ràpita