Escola Pia Tàrrega: XII Gimcana Lingüística de l’Urgell

dimarts, 26 d’abril de 2016

XII Gimcana Lingüística de l’Urgell

El passat dijous, 21 d’abril a les 10.30h a l’Ateneu de Tàrrega es va dur a terme la XIIa Gimcana Lingüística de l’Urgell, en la que hi participen tots els alumnes de 2n d’ESO dels diferents instituts de la comarca: INS Lo Pla d’Urgell (Bellpuig), INS Ribera del Sió (Agramunt), INS Manuel de Pedrolo, INS Alfons Costafreda, Escola Sant Josep i Escola Pia de Tàrrega.
Després de 4 setmanes de proves a la classe de 2n d’ESO de la nostra escola, van quedar guanyadors, el grup format per GLÒRIA ESTADELLA, MAITE TRULLOLS, DAVID SÁNCHEZ i ARNAU RIBÓ. Aquests són els que es van enfrontar a la final amb els guanyadors dels altres instituts.
La gimcana és un concurs de llengua molt divertit i sobretot enriquidor. De tots els participants a la final  va quedar en primer lloc, l’escola Sant Josep de Tàrrega.
Podeu veure algunes fotografies d'aquest esdeveniment a Fotografies XII Gimcana Lingüística Escola Pia Tàrrega