Escola Pia Tàrrega: XII Certamen de Lectura en Veu Alta

dimecres, 13 d’abril de 2016

XII Certamen de Lectura en Veu Alta

La Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, convoca el XII Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta amb l’objectiu de potenciar la lectura i, més concretament, la lectura en veu alta.
Aquest certamen es compon de quatre categories, tres categories de participació individual i una, de participació col·lectiva. Cada escola participa amb un alumne/a per categoria, menys en la categoria de 3r i 4t d’ESO és un grup de tres alumnes.
Ahir, dimarts, 12 d’abril a les 10 h va tenir lloc els quarts de final del XIIè Certamen de lectura en veu alta a la sala d’actes del Centre de Recursos Pedagògics de l’Urgell. Els alumnes participants de la nostra escola han estat:
  • CLARA BRULL de 3r de Primària.
  • ALBA SEGARRA de 6è de Primària.
  • ELSA MUÑOZ de 2n d’ESO.
  • JÚLIA LAGUNAS, ARIADNA VILÀ i JOSEP SEGARRA de 4t d’ESO.
Tots ells i elles ho van fer fantàsticament bé! Han rebut un diploma acreditatiu de la seva participació al certamen i dos llibres, els podeu veure a la galeria fotogràfica XII Certamen de Lectura en Veu Alta.

Felicitats lectors i lectores!