Escola Pia Tàrrega: Jocs Florals - Sant Jordi 2016

dimecres, 27 d’abril de 2016

Jocs Florals - Sant Jordi 2016

El passat divendres, 22 d’abril, el dia abans de Sant Jordi, l’escola va celebrar la festa dels Jocs Florals.

Podeu veure totes les fotografies en el següent enllaç: Fotografies Jocs Florals - Sant Jordi 2016 Escola Pia Tàrrega

Vam començar la celebració a les 10.30h amb la presència de l’ALBERT SALA, exalumne de l’escola. Forma part del grup “La Terrasseta de Preixens”. Ell n’es la veu principal, l’acordió, l’ukelele i relacions públiques. La Terrasseta de Preixens és un grup de música format a Preixens el 2008 per components de Preixens, Tàrrega i Igualada que han publicat tres discs.

El convidat va fer una primera intervenció amb els alumnes d’Infantil. Van conèixer l’Albert i van poder gaudir de les seves cançons. Alguns d’ells, se les sabien perfectament.

A les 11.00h van ser els alumnes de Primària que van poder conèixer l’Albert. Ho van fer a la sala d’actes. Alguns alumnes de sisè van presentar el convidat i també van poder gaudir d’algunes de les seves cançons més conegudes.

A les 11.30 h es van iniciar els JOCS FLORALS PELS ALUMNES D’ESO. Es va començar a la sala d’actes amb una entrevista al convidat, l’Albert, per part de dos alumnes de 4t d’ESO. També va cantar dues de les seves cançons més conegudes.  A les 12.15h, al claustre, hi va haver la part més literària de la festa, la recitació dels poemes guanyadors.

A la tarda, cap a les 15.15h hi va haver els JOCS FLORALS, de 3r a 6è de Primària, on es van llegir els poemes guanyadors de cada curs i la ballada de les danses tradicionals.

I a les 16 h, va tenir lloc l’últim acte de JOCS FLORALS, el dedicat als alumnes més petits de l’escola, els d’Educació Infantil i 1r i 2n de Primària, on hi va haver una recitació de poemes i també van ballar les típiques danses tradicionals vestits de catalanets i catalanetes.

Els guanyadors del concurs de poesia de les diferents classes participants van ser:
  • 3r de Primària: Clara Brull, Marina Valls i Berta Tomàs.
  • 4t de Primària: Nerea Gili, Paula Cambero i Vinyet Palou.
  • 5è de Primària: Marta Carrera, Gerard Guash i Berta Médico.
  • 6è de Primària: Laura Sepúlveda, Vinyet Godia i Clàudia Marsà.
  • 1r d’ESO: Lluc Serés, Marc Pelegrí i Laura Alfonso.
  • 2n d’ESO: Glòria Estadella, Mariona Fígols i Clàudia Dalghi.
  • 3r d’ESO: Pau Inglada, Oriol Arenas i Maria Torres.
  • 4t d’ESO: Mireia Cots, Ariadna Vilà i Tina Muresan.
En diferents moments del dia també van tenir lloc altres activitats:
  • Participació a la iniciativa començada ja fa tres cursos:  “Recicla Cultura”.
  • Participació en l’activitat d’intercanvi de llibres a Primària, promoguda pel Centre de recursos. “Mercat del llibre 1x1”.
  • Venda de coca i xocolata, per col·laborar amb el viatge final de curs dels alumnes de 4t d’ESO.

Si algun pare/mare va fer fotografies/enregistraments i les vol compartir amb la resta de l'escola, que ens ho faci arribar al següent correu electrònic: marc.vendrell@escolapia.cat Moltes gràcies!