Escola Pia Tàrrega: DENIP - Dia Escolar de la No-violència i la Pau 2016

dilluns, 1 de febrer de 2016

DENIP - Dia Escolar de la No-violència i la Pau 2016

El dia 30 de gener, en motiu de la mort de Mahatma Gandhi, se celebra el DENIP (Dia Escolar de la No-violència i la Pau). Per aquest motiu, el passat divendres, ens vam reunir tots els alumnes i professors de l'escola al claustre per fer un acte conjunt en motiu de la Pau. La lectura d'un manifest per part dels alumnes d'ESO, la representació d'una obra de teatre dels alumnes del Grup Mou-te i el desplegament de pancartes fetes pels nostres alumnes, ens van ajudar a fer viure a tots plegats un valor tant important com la Pau.

Moments abans, els alumnes de 1r d'ESO van participar en l'acte que s'organitza per a tots els centres davant la façana de la Biblioteca de Tàrrega on hi havien exposats els paraigües blancs amb missatges per difondre la Pau al món que havien decorat prèviament els alumnes de Primària de l'escola. L'acte va començar amb l'Ares i el Lluc llegint el manifest en contra de la violència i a favor de la pau al món i amb una mostra de cançons preparades per commemorar aquest dia.

També us deixem la notícia de Tàrrega TV sobre l'acte que es va fer a la biblioteca.

I el vídeo publicat pel CRP de l'Urgell