Escola Pia Tàrrega: Carnestoltes 2016

dimarts, 9 de febrer de 2016

Carnestoltes 2016

El passat dijous 4 de febrer i coincidint excepcionalment amb el dijous llarder, va tenir lloc una nova edició del Carnestoltes de la nostra escola! Després d'un any d'absència el Rei Pòtol va tornar a fer de les seves, ara més jove que mai i sota el nom de Miquelet del Bitxo tenim rei per molts anys!
Aquest any el tema del Carnaval era el Món de Colors! On cada classe representava un país i la seva bandera.
Ja de bon matí es respirava un aire especial, es notava que quelcom diferent anava a passar. A mig matí cada classe va sortir amb la seva disfressa cap a la pista on els esperava el Rei Carnestoltes per fer el seu discurs, és un moment on el nostre rei diu les veritats de cadascú sense gaires embuts, ja que com sabeu, per Carnaval, tot s'hi val!
A continuació, vam sortir tots plegats a fer la Rua pels carrers de Tàrrega, on ens vam trobar amb familiars, pares i veïns!
A la tarda, va ser el torn de les exhibicions, començant pel Concurs de Disfresses dels alumnes de la ESO, on un any més ens van sorprendre amb la seva originalitat amb en la confecció de les disfresses, el decorat i sobretot la imaginació a l'hora de l'espectacle. Aquest any els guanyadors van ser els alumnes de 3r d'ESO, que ens van oferir la representació d'una boda Mexicana. Enhorabona als guanyadors i tots els participants!
A continuació va era el moment dels alumnes d'Infantil i Primària que ens van ensenyar el seu repertori de moviments tot lluïnt les seves disfresses.
Al acabar, xocolatada per tots que després de tant moviment tocava recuperar energies.
En definitiva, va ser un dia ple de moltes coses, però sobretot de colors i de rialles

Podeu veure un recull de fotografies en els següents àlbums:

Us recordem que si teniu algun vídeo o fotografia de la cercavila del passat dijous i la voleu compartir amb tots nosaltres ens podeu enviar un enllaç al vídeo penjat a YouTube, al àlbum de fotografies de Picasa i/o de Flickr. Si no sabeu com fer-ho us podeu posar en contacte amb l'escola i us explicarem com fer-ho. L'adreça de rebuda d'enllaços és tarrega@escolapia.cat