Escola Pia Tàrrega: Obra de Teatre “TU DECIDEIXES!”

dimecres, 2 de desembre de 2015

Obra de Teatre “TU DECIDEIXES!”

El passat dimecres, 11 de novembre a les 11.30 h, els alumnes de 2n d’ESO vam anar al teatre Ateneu per gaudir d’un espectacle de teatre social i preventiu: “Tu decideixes” a càrrec de la Companyia ZOO(i)LÒGIC.
No només és teatre, sinó que hi ha una reflexió i interacció amb els alumnes. És un teatre proper i amb un marcat contingut social, incidint en les problemàtiques que afecten els adolescents d’una manera dinàmica i participativa. Denunciant actituds i conductes que poden perjudicar o limitar les capacitats del jove, reforçant a la vegada la seva autonomia. El joc com a mitjà, la reflexió com a objectiu, el teatre com a eina.
Tres personatges, en Jordi, en  Javi i la Montse, ens aproparan a tres valors: l’esforç, l'autoestima i el respecte. Valors que moltes vegades es veuen lligats a l'èxit i la felicitat. Què és l’èxit?, què és la felicitat? La definició d'aquests conceptes no és igual per a tothom. Optar per una opció o una altra ens portarà a triar diferents camins. L’obra té com a objectiu motivar els joves en el seu rendiment escolar i reforçar la seva autonomia a l'hora de prendre decisions en el seu dia a dia.