Escola Pia Tàrrega: La màgia del tió arriba un any més a l'escola

dimecres, 23 de desembre de 2015

La màgia del tió arriba un any més a l'escola

El tió, "personatge màgic", va arribar la darrera setmana de trimestre al passadís d'Infantil. Nens i nenes cada dia li portaven menjar per tal d'atiparar-lo fins que arribés l'esperat dia de fer-lo cagar.

Així va ser, dimarts al matí des dels més petits de P-3 fins als de 1r de Primària van gaudir molt d'aquesta tradició tant nostra. Tots van anar passant amb el bastó a la mà i van picar ben fort tot cantant la típica cantarella: "Caga tió, tió de Nadal, no caguis arengades que són salades, caga torrons que són més bons"...  I com no! il·lusionats, anaven recollin el regal-sorpresa que el tió cagava per a ells. Podeu veure més fotos clicant Caguem el Tió a Infantil de l'Escola Pia de Tàrrega.