Escola Pia Tàrrega: Els alumnes de 5è i 6è canten a l'Associació Alzheimer i les residències de Tàrrega

dimarts, 22 de desembre de 2015

El passat dilluns els alumnes de 5è i 6è de Primària van anar a cantar a l'Associació Alzheimer, a la Residència Sant Antoni i a la Llar d'avis del Carme. Van començar cantant les típiques nadales com el Fum, Fum, Fum; El Rabadà i el Dimoni Escuat. També es van atrevir a cantar en anglès la cançó irlandesa The Pogues Fairytale of New York, per acabar conjuntament va ser el torn de Estimo el Nadal. Va ser una bona experiència, ens van tractar tant bé que de ben segur que l'any vinent hi tornarem!

Us deixem un enllaç amb les fotografies d'aquell dia, esperem us agradin: Galeria Fotogràfica dels alumnes de 5è i 6è canten a l'Associació Alzheimer i les residències de Tàrrega