Escola Pia Tàrrega: 23è Cros Intercomarcal de Tàrrega - Córrer diu molt de tu!

dijous, 3 de desembre de 2015

23è Cros Intercomarcal de Tàrrega - Córrer diu molt de tu!

El passat diumenge  29 de novembre més  de  50  alumnes de l’escola  van  participar al Cros Intercomarcal de Tàrrega.

Tots i totes  van fer  bo el lema: Un  esforç de veritat és una victòria complerta! Sincerament ho van fer molt bé  i, el més important, van  gaudir d’un matí de diumenge fent esport i família!

Menció a part es mereix l’alumne de 1r d’ESO Youseff Astitou que va competir en la categoria Infantil Masculí.

En aquestes edats més grans la majoria d’alumnes de centres escolars no participen  als crosos. Molts dels  participants en categories Infantil i Cadet (de 1r a 4t d’ESO) són nens i nenes que practiquen atletisme en Clubs Federats  i amb entrenaments  regulars.

Doncs bé, el Youssef no només va ser  valent per voler córrer (com el seu germà Mohamed, l’Alan de 2n ESO i l’Arnau de 4t d’ESO) sinó que, a més, va ser capaç de fer-se amb la medalla de bronze, un tercer lloc competint amb  bons atletes i grans corredors  de la província!

Quan va acabar l’entrega de premis, el primer que va fer és penjar la medalla que va guanyar, al coll del seu  cosí petit. Tot un detall que també diu molt de tu, Youseff!

Podeu veure tota la galeria de fotografies en el següent enllaç: Fotografies 23è Cros Intercomarcal de Tàrrega - Córrer diu molt de tu!