Escola Pia Tàrrega: Reciclem!

divendres, 27 de novembre de 2015

Reciclem!

En motiu de la 7ª Setmana Europea de la Prevenció de Residus els alumnes de 3r i 4t de Primària han anat a visitar la deixalleria Municipal de Tàrrega.

S’ha realitzat una visita guiada per apropar el món del reciclatge als nens i nenes. Amb una explicació amena i participativa per part dels alumnes, aquests han pogut aprendre molt sobre els diferents tipus de residus i la importància de la reutilització.

El reciclatge és un valor per al desenvolupament sostenible. Pel futur del nostre planeta... tots a reciclar!

Per veure les fotografies dels alumnes de 3r de Primària seguiu el següent enllaç: Fotografies Visitem la deixalleria 3r de Primària
Tàrrega Televisió ha emès un petit reportatge de la nostra visita amb els alumnes de 4t de Primària. Feu un cop d’ull aquí sota!