Escola Pia Tàrrega: Els alumnes de 3r i 4t d'ESO fan de diputats per un dia!

divendres, 13 de novembre de 2015

Els alumnes de 3r i 4t d'ESO fan de diputats per un dia!

En la situació política actual, que millor que viure en primera persona tot el que envolta l'elecció del president de la Generalitat
La sortida estava dividida en dues parts, la primera era fer el taller "Sóc Diputat / Sóc Diputada" i després la visita per les parts més importants del Parlament
Al taller es trava que per mitjà d'una simulació, els alumnes de 3r i 4t d'ESO van fer de diputats, van constituir grups parlamentaris amb un programa electoral propi i van votar qui seria el seu president. Cada grup va exposar les seves idees i la resta valoraven si s'acostava o no a les seves idees. Es va proposar un candidat i els grups parlamentaris van arribar a un acord per tal d'envestir-lo president.
Durant la visita al Parlament vam poder veure l'hemicicle, la planta noble, l'escala d'honor i el saló rosa.
A la tarda vam aprofitar l'estona abans de que ens vingués a buscar el bus per passejar pel Parc de la Ciutadella i fins i tot alguns van atrevir-se a remar una mica pel llac.
Podeu veure totes les fotografies en aquest enllaç: Sortida al Parlament 3r i 4t d'ESO