Escola Pia Tàrrega: 3a Jornada del Projecte Compartit (Fotografies i Vídeo)

dimecres, 18 de novembre de 2015

3a Jornada del Projecte Compartit (Fotografies i Vídeo)

El passat diumenge 15 de novembre va tenir lloc la 3a Jornada del Projecte Compartit organitzada per l'AMPA i la nostra escola. En el decurs del dia vam tenir moments per trobar-nos, reflexionar i riure, sempre amb l'educació dels nostres fills i alumnes com a fil conductor.
Vam començar amb un bon esmorzar, xocolata desfeta amb coca per passar una mica el fred d'un dia que no acompanyava gaire. A continuació pels nens es va organitzar una gimcana cooperativa on havien de demostrar el seu enginy ajudant-se els uns als altres per resoldre problemes i anar avançant en l'aventura. En el mateix moment els pares i professors van assistir a la Xerrada-Taller sobre "Educació en valors" a càrrec del psicòleg Àlex Palau.
Per acabar vam gaudir de la xerrada "Educar amb humor" del comunicador Carles Capdevila on amb un toc irònic va posar una mica de sentit comú al que és l'educació dels nens.
Volem agrair a tots els que van fer possible aquest dia i per descomptat als que hi vau assistir. Us hi esperem l'any que ve!
Podeu veure un recull de fotografies en el següent enllaç: 3a Jornada del Projecte Compartit

També podeu veure la xerrada sencera d'en Carles Capdevila aquí sota.