Escola Pia Tàrrega: FIRA DELS ENCANTS

dimecres, 6 de maig de 2015

FIRA DELS ENCANTS

Durant la setmana de l'11 al 13 de maig, tindrà lloc la setmana de la solidaritat. Es faran diferents activitats de reflexió dins de l'aula. Pensem que aquesta és una bona manera per reflexionar amb els nens i nenes, nois i noies sobre la importància de les coses, sobre els països més pobres, i sobretot prendre consciència del valor de tot allò que tenim al nostre costat i que una petita ajuda de tots plegats, pares, professors, alumnes,... pot arribar a ser molt important per molts.

Què és la Fira Dels Encants?
Cada classe, a partir del dimecres, 6 de maig, anirà recollint objectes que els nens i nenes, nois i noies vagin portant des de casa. Joguines, llibres, contes, cd de música, trencaclosques,... tot allò que ja no s'utilitza i que està en bon estat. Aquests objectes es posaran a la venda amb paradetes que cada classe exposarà. Els alumnes d'ESO oferiran parades de,... trenetes al cabell, maquillatge.

Quan i on es realitzarà la Fira Dels Encants?
El dimecres, 13 de maig de 3 a 5 de la tarda al pati i claustre de l'escola.
De 13:00 a 13:30 i de 17:00 a 17:30 es posarà una parada al claustre amb objectes típics del Senegal.

Què he de fer per participar-hi?
El preu de tot el que es podrà comprar anirà d'1 a 5 euros. Per tant, és important que aquell dia els nens i nenes, nois i noies portin una petita quantitat de diners per tal de col·laborar comprant i participant.

On aniran destinats els diners recollits?
Els diners que es recullin aniran destinats a la Fundació Educació Solidària en un projecte de Sokone (Senegal). Concretament, ajudarem a la residència d'estudiants a millorar el mobiliari, compra de matalassos.

Què és la Fundació Educació Solidària?
La Fundació Educació Solidària dóna suport a projectes educatius i de formació al Senegal, a Mèxic, a Cuba, a Bolívia i Guatemala. I també a Catalunya, mitjançant accions de sensibilització, formació i difusió.
Es promouen accions educatives en àrees necessitades, perquè tothom pugui fer efectiu el seu dret a l’educació, millorar les seves condicions de vida i establir un marc de relacions més justes entre els pobles.