Escola Pia Tàrrega: XI Gimcana Lingüística de l'Urgell

divendres, 24 d’abril de 2015

XI Gimcana Lingüística de l'Urgell

El dimarts, 21 d’abril a les 10.30h a l’Ateneu de Tàrrega s’ha dut a terme la XIa Gimcana Lingüística de l’Urgell, en la que hi participen tots els alumnes de 2n d’ESO dels diferents instituts de la comarca: INS Lo Pla d’Urgell (Bellpuig), INS Ribera del Sió (Agramunt), INS Manuel de Pedrolo, INS Alfons Costafreda, Escola Sant Josep i Escola Pia.

Després de 4 setmanes de proves a la classe de 2n d’ESO de la nostra escola, van quedar guanyadors, el grup format per MARIA TORRES, MARIA LOURME, PAU INGLADA i GERARD SÁNCHEZ. Aquests són els que s’han enfrontat a la final amb els guanyadors dels altres instituts.

La gimcana és un concurs de llengua molt divertit i sobretot enriquidor. De tots els participants a la final  ha quedat en primer lloc, INS Lo Pla d’Urgell de Bellpuig.

Podeu veure un recull de fotografies en el següent enllaç: Fotografies XI Gimcana Lingüística de l'Urgell