Escola Pia Tàrrega: Visita a Cervera dels alumnes de 6è

dimarts, 21 d’abril de 2015

Visita a Cervera dels alumnes de 6è

El passat divendres 17 d'abril, els alumnes de sisè de primària vam visitar Cervera, població de la comarca veïna.
L’eix transversal d’aquest any a l’aula és la llum i per aquest motiu els nens i nenes vam visitar els Carranquers, diables de Cervera. Aquest any ens hem disfressat de focs artificials i què menys doncs, conèixer-los de primera mà. Vam poder observar els diferents estris que utilitzen el dia del correfoc i el tipus de roba que porten per a no cremar-se. (Podeu consultar la notícia al seu blog: Lo Carranquer)

Per altra banda, vam recórrer els antics carrers on el foc i la llum són presents a l’Aquelarre.També vam entrar a l’Església de Santa Maria, una església d’estil gòtic el qual vam detectar ràpidament. Endinsant-nos pel carrer de les Bruixes ens van fer trobar diversos símbols relacionats amb els encanteris, les bruixes, etc.
Finalment i tancant la sortida, els nens i nenes de 6è vam visitar l’espai de Marc Márquez!

Un divendres diferent però sempre aprenent! En el següent enllaç podeu trobar un recull de fotografies en els diferents indrets que vam visitar, esperem que us agradin: Visita a Cervera dels alumnes de 6è

Alumnat de 6è