Escola Pia Tàrrega: La Festa de Sant Jordi a l'escola

divendres, 24 d’abril de 2015

La Festa de Sant Jordi a l'escola

El dijous 23 d'abril de 2015 i per celebrar la diada de Sant Jordi, s'han dut a terme una sèrie d'activitats a la nostra escola. Durant el matí, vam rebre la visita d'uns artistes targarins el Josep "Tope" i el Javi "Snap" components de La Reserva uns dels participants en el nou projecte de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Tàrrega, el Street Tarrega. Ens van mostrar alguns dels seus treballs, des dels seus inicis fins ara. Finalment van mostra-nos el seu art en directe afegint les mascotes de les classes de P3, P4 i P5 el Fibi, el Flai i la Ota al mural del pati de l'escola.
A continuació els alumnes de primària van anar a les aules i van realitzar el Mercal del llibre 1x1. Una activitat on s'havien d'anar intercanviant llibres que ja haguessin llegit per d'altres que els hi interessés.
Mentrestant els alumnes més grans de l'escola, van rebre una xerrada col·loqui i van aprofitar per entrevistar als nostres convidats, va ser un bon moment per descobrir quina persona hi ha darrera de l'artista i com ha anat canviant la seva vida fins al que són avui en dia. Després d'això, es van fer els tradicionals Jocs Florals on els alumnes guanyadors de cada classe van recitar les seves poesies al claustre de l'escola.
A la tarda, va ser el torn de les poesies i les danses dels d'Infantil i Primària. Entre dansa i dansa, els guanyadors de les millors poesies de cada curs van recitar-les. Finalment vam fer les danses dels més petits on recitaven conjuntament els poemes que havien preparat.
Durant tot el dia, els del grup MOU-TE van encarregar-se de la parada del Recicla Cultura, on amb les diners que es recullen es financen els cursos per a totes les persones que desitgin, aprenguin la nostra llengua.
Hem fet un recull de les fotografies dels diferents actes del dia, seguiu els següents enllaços per veure-les:
Volem donar l'enhorabona als guanyadors i agrair a tots els que han participat en els diferents actes del dia. Us esperem en els propers Jocs Florals de Sant Jordi 2016!