Escola Pia Tàrrega: VII Assemblea de les IIEE de l'EPC

dilluns, 9 de març de 2015

VII Assemblea de les IIEE de l'EPC

S'aprova el projecte d'Interdisciplinarietat a l'aula com a política única de l'Escola Pia de Catalunya pels propers quatre anys.
Els passats 6 i 7 de març va tenir lloc la VII Assemblea de les Institucions Educatives de l'Escola Pia de Catalunya. Representants de les famílies, alumnes, educadors i personal d'administració van valorar la tasca feta aquests darrers anys i es van proposar línies de futur pel proper quadrienni. “Formar part de l'Assemblea és un honor i una responsabilitat”, va afirmar el Provincial de l'Escola Pia de Catalunya, Jaume Pallarolas, durant l'obertura de la sessió. “És la festa de la participació de l’Escola Pia”, va afegir el Secretari General, Joan Vila. Una participació que, tot i comptar amb 200 assistents, va tenir la presència de tota l'Escola Pia que, d'una manera o altra, va participar en el procés previ, així com alumnes i educadors de l'Escola Pia d'Hongria.
“Un procés que ha començat el setembre” i que es va materialitzar en propostes i projectes que marcaran la feina del proper quadrienni.
Si voleu veure més imatges de l'Assemblea cliqueu aquí.